Близо 20 хиляди души обхванаха кампаниите са популяризиране на подхода за силните страни на детето

Близо 20 хиляди души обхванаха кампаниите са популяризиране на подхода за силните страни на детето

До близо 20 хиляди души достигнаха кампаниите, които ФРГИ подкрепи за популяризиране на подхода за работа с деца и младежи, основаващ се на техните силните страни.

Кампаниите се реализираха в периода 1 август – 1 декември в осем населени места в страната – Бургас, Айтос, Кула, Пловдив, Габрово, Стара Загора, Хасково и Куртово Конаре. Организациите, които реализираха кампанията на местно ниво са подкрепени от ФРГИ по двете й програми за детско и младежко развитие. Всички те популяризираха подхода за работа с деца и младежи, основаващ се на силните им страни и чрез резултатите, които вече са постигнали в рамките на проектите си.

Организации използваха различни средства и канали, за да популяризират резултатите от проектите си и подхода за силните страни на детето. В с. Куртово Конаре организираха пътуваща изложба и застъпническа кампания. Конкурс за детски и младежи творби на тема „Щастие“ и състезание по щастие популяризира резултатите от проект „НОЩ: Неформално образование по щастие“, реализиран в Стара Загора. С хепънинг популяризираха подхода за силните страни в Айтос, а в Кула – чрез флашмоб. Заедно с това организациите проведоха обучения, кръгли маси и конференции по темата.

Благодарение на кампаниите, организаторите достигнаха пряко до близо 1000 души, от които 250 деца и младежи, 170 родители (50 от които застрашени от трафик бебета), 200 педагози и 150 представители на образователни институции, 110 представители на местни управленски институции, 120 представители на граждански организации, работещи с деца и младежи. Чрез средствата за масова комуникация и социалните медии и мрежи, непряко са обхванати близо 20 000 души от съответните населени места и съседните им общини.

В резултат от кампаниите в прилагането на подхода бяха обучени 120 представители на граждански организации. Над 100 педагози са мотивирани да прилагат подхода в своята работа, а над 300 представители на местни институции бяха убедени в необходимостта от инвестиции в детско и младежко развитие. Реализирането на кампаниите повиши капацитета на организациите по темата и допринесе да създадат нови партньорства с местните институции.