Кампанията „Младежко бъдеще“ популяризира подхода за силните страни на детето

Кампанията „Младежко бъдеще“ популяризира подхода за силните страни на детето

През септември стартира кампанията „Младежко бъдеще“ на Фондация „Идентичност“, град Пловдив. Кампанията цели да популяризира подхода за работа с деца и младежи, основаващ се на силните им страни. Кампанията ще се реализира в град Пловдив и ще продължи 3 месеца.

Основната цел на кампанията е да представи и популяризира, пред обществеността на град Пловдив, важността на подхода развиващ самочувствието и социалните компетенции на младите хора. 

В рамките на кампанията ще се проведе Кръгла маса тема: „Развитието на социалните компетентности и подходът „Връстници обучават връстници“ – подходи развиващи силните страни на децата“. В събитието ще вземат участие педагогически съветници, представители на институции и неправителствени организации.

Смятам да постигнем целта на кампанията чрез провокиране на диалог със заинтересовани страни – училища, институции, неправителствени организации, ще организираме конкурс за мултимедийна презентация в пловдивските училища, под надслов: „Социалните умения-умения за успех, през моите очи“, както и двудневен младежки форум под надслов: „Младежко бъдеще чрез добри социални умения“, каза Иван Ралев от Фондация „Идентичност“.

„Младежко бъдеще“ е една от 8-те кампании, които ФРГИ подкрепи да популяризират подхода за работа с деца и младежи, основаващ се на силните им страни. Кампаниите се реализират от организации, които ФРГИ е подкрепила по двете си програми за детско и младежко развитие.