Виртуален офис на НПО? Научи как по време на уебинара Office 365 за НПО

Виртуален офис на НПО? Научи как по време на уебинара Office 365 за НПО

Електронна поща със синхронизирани календар и контакти. Възможност за редакция от няколко компютри в реално време. Споделяне на файлове с групи от хора. Сигурност на информацията. Поддръжка 24/7. Това са само част от възможностите, които предлага Office 365 за НПО. Благодарение на него работите по-добре заедно, така че да можете да свършите повече работа – по всяко време и от всяко място. Прочети още тук.

Научи какви са останалите възможности, от които твоята неправителствена организация може да се възползва и как да работиш с тях по време на уебинара „Office 365“.  Уебинарът ще се проведе в две части. Първата част ще бъде на 23 май от 15:00 ч., а втората на 30 май от 14:00 ч. Участието в уебинара е безплатно, но изисква предварителна регистрация. Регистрирай се за уебинара тук. Водещ лектор на уебинара ще бъде Светлана Начева, инженер компютърни системи и мрежи. Инж. Начева има богат опит в обучението на възрастни и над 18 години преподавателски стаж по Информационни технологии, дизайн и фотография.

Уебинарът Office 365 се провежда в рамките на инициативата „Технологии за добри каузи“ 2017 на Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и с подкрепата на Майкрософт България. В рамките на инициативата са предвидени обучения за: Power point, Excel и Access. Научи повечетук.