Най-добра кампания за набиране на средства – Български център за нестопанско право.

 

Най-добра кампания за набиране на средства – Български център за нестопанско право;

Най-добра кампания за набиране на средства, осъществена от компания – Обединена Млечна Компания;

Най-добра кампания за набиране на средства, организирана от НПО – Сдружение “Довери ми се”, Самоков;

Най-иновативна кампания – Сдружение “Face to Face”

Награда за най-много набрани средства – кампанията “Да спасим църквата Св. Стефан в Истанбул” на Фондация “Св. Стефан”.

За пръв път през 2007 г. ФРГИ присъди приз за журналисти и медия, отразяващи темата за филантропията и Корпоративната отговорност. Журналистите бяха номинирани от Български дарителски форум. Отличени бяха Милен Цветков от Нова Телевизия за журналист и бТВ за телевизия.

Този сайт използва бисквитки. Ако продължите с Вашето посещението в този сайт, Вие се съгласявате с нашата политика относно бисквитките.

Политика относно бисквитките
OK