Най-добра кампания за набиране на средства – Български център за нестопанско право.
Най-добра кампания за набиране на средства – Български център за нестопанско право;
Най-добра кампания за набиране на средства, осъществена от компания – Обединена Млечна Компания;
Най-добра кампания за набиране на средства, организирана от НПО – Сдружение “Довери ми се”, Самоков;
Най-иновативна кампания – Сдружение “Face to Face”
Награда за най-много набрани средства – кампанията “Да спасим църквата Св. Стефан в Истанбул” на Фондация “Св. Стефан”.
За пръв път през 2007 г. ФРГИ присъди приз за журналисти и медия, отразяващи темата за филантропията и Корпоративната отговорност. Журналистите бяха номинирани от Български дарителски форум. Отличени бяха Милен Цветков от Нова Телевизия за журналист и бТВ за телевизия.