Тази година програма „Спортни таланти“ на „Еврофутбол“ и ФРГИ дава възможност на състезатели от над 80 вида спорт да кандидатстват за финансиране. Броят на спортовете бе допълнен, като целта е шанс да получат колкото се може повече атлети. Инициативата на българския букмейкър, която тази година се провежда за трети пореден път, обхваща както олимпийски, така и неолимпийски дисциплини, а също и спортове за хора с увреждания. Всеки атлет на възраст между 16 и 25 години, практикуващ някоя от изброените индивидуални дисциплини, може да кандидатства за финансиране от „Еврофутбол“, като подаде документи за участие в общонационалния конкурс, който продължава до 03 февруари.    

Новите дисциплини са осем, като пет от тях са за хора с увреждания. Това са ски бягане, стрелба с лък, канадска борба, шахмат и спортни танци. В основния списък допълнението засяга кану каяк – слалом и конен спорт – всестранна езда. Наред с популярните лека атлетика, плуване, тенис и т. н. в списъка с допустими спортове попадат и по-малко известните – силов трибой, скелетон, стрелба с лък и др. За втора поредна година ще има специална квота за финансиране на поне един състезател с увреждане.

И тази година организаторите на програмата намират подкрепата на спортни училища от цялата страна, които съдействат за популяризирането на „Спортни таланти“, за да може инициативата да достигне до максимален брой атлети. Съдействие оказват и много федерации и клубове.

За популяризирането на програмата своят принос дават и медийните партньори на проекта „Спортни таланти”: Дарик радио, БНР, телевизиите ТВ7 и Канал 3, вестниците „Дума“, „Марица”, и „Еврофутбол”, информационните агенции КРОСС и БГ НЕС, както и сайтовете www.gong.bg, www.sportal.bg, www.viasport.bg, www.bgathletic.com, www.dir.bg, www.winner.bg, www.ngobg.info и www.chuime.bg.

Българският букмейкър „Еврофутбол” желае много успехи на спортните ни надежди и очаква техните проекти!

Трите издания на програма „Спортни таланти“ са част от мащабния социален проект на „Еврофутбол“ – „Печелиш и помагаш“. Той стартира през 2007 г. До момента чрез него са реализирани 16 кампании, насочени към различни проблемни сфери от нашия живот.

Сподели!