Фондация “Работилница за граждански инициативи” (ФРГИ) набира номинации за третите годишни награди за най-добра кампания за набиране на средства “Заедно”. Победителите в различните категории ще получат специална грамота и статуетка. Победителят в категория най-добра кампания на Неправителствена организация ще получи и специалната награда от 2000 лева. Крайният срок за кандидатстване е 01.07.2008.

През 2008 г. ФРГИ отново ще връчи наградите “Заедно”, чиято цел е да поощрят институциите и отделните личности, ангажирани с инициативи по набиране на средства за обществено значими каузи. Наградите “Заедно” са провокирани от стремежа на ФРГИ да популяризира добрите български практики за набиране на средства. Радостна е тенденцията, че дарителските инициативи стават все по-професионални и целенасочени и постигат видими резултати, което води до нарастване на социалната отговорност на българите.

За участие в настоящия конкурс за наградите “Заедно” могат да кандидатстват организации или институции, които са провели кампания за набиране на средства в периода юни 2007 – юни 2008 г. В конкурса не могат да кандидатстват индивидуални лица. Всяка организация/институция може да бъде номинирана или сама да се номинира за наградите.

Документи за участие в номинациите се подават в два варианта: на хартиен носител до адреса на Фондация “Работилница за граждански инициативи” (София 1408, улица Енос № 7, етаж 6, апартамент 9) и по електронна поща на адрес wcif@wcif-bg.org. Крайният срок е 01.07.2008 г.

За да направите Вашата номинация, изпратете:
1. Попълнен формуляр за номиниране на кампания
2. Визуални материали от кампанията – снимки, брошури, листовки
Подробна информация за конкурса и формуляр за кандидатстване можете да намерите тук:
Указания за кандидатстване за най-добра кампания за набиране на средства
Формуляр за кандидатстване за най-добра кампания за набиране на средства

През 2007 г. награди “Заедно” получиха:
Най-добра кампания за набиране на средства – Български център за нестопанско право;
Най-добра кампания за набиране на средства, осъществена от компания – Обединена Млечна Компания;
Най-добра кампания за набиране на средства, организирана от НПО – Сдружение “Довери ми се”, Самоков;
Най-иновативна кампания – Сдружение “Face to Face”
Награда за най-много набрани средства – кампанията “Да спасим църквата Св. Стефан в Истанбул” на Фондация “Св. Стефан”.
За пръв път през 2007 г. ФРГИ присъди приз за журналисти и медия, отразяващи темата за филантропията и Корпоративната отговорност. Журналистите бяха номинирани от Български дарителски форум. Отличени бяха Милен Цветков от Нова Телевизия за журналист и бТВ за телевизия.

Сподели!