Предлагаме ви цитат от статията „Честно заслужено доверие. Има ли доверие българският бизнес в нестопанския сектор и как подбира своите партньори?“ от брой 29 на сп. Форбс, която разглежда отношенията между бизнеса и нестопанския сектор в България.

„Макар в общественото съзнание неправителствените организации да са все още с неясна функция и съмнителна репутация, те са предпочитан партньор за представителите на българския (88,5%) и на европейския (68,25%) бизнес. Естествено, големите предприятия предпочитат да работят със себеподобни утвърдени неправителствени организации (ФПББ, УНИЦЕФ България, ФРГИ, Обществен фонд Стара Загора), които „умно“ да управляват техните социални фондове. Малките и средните предприятия избират местни НПО, но и често общуват директно със своите бенефициенти.“ 

Пълната статия на Марина Стефанова, публикувана в брой 29 от август 2013 на българското издание на сп. Forbes можете да прочетете като отворите приложения файл.

Сподели!