Фондация „Работилница за граждански инициативи“, като единствен представител на програмата TechSoup за дарения на лицензирани софтуери за България, се стреми да предоставя на своите читатели най-актуалната и полезна информация за НПО организациите. Искаме да бъдем максимално полезни особено сега, когато всички сме изправени пред сериозни изпитания.

Опитваме се да споделяме с Вас полезни ресурси, които получаваме от нашите партньори.

TechSoup Европа организира поредица от семинари MEGAPHONE: „Социални медии за активисти“. Тази особено важна тема е разгърната в четири епизода и е полезна за всички активисти, които трябва да достигнат и мобилизират голяма аудотирия, която да подкрепя каузите им. По-долу оставяме линкове към уебинарите и полезни ресурси. Материалите са изцяло на английски.

1. Social media trends 2020: Социалните медии непрекъснато се развиват; прогнозира се, че техният растеж, развитие и интеграция ще продължат. Необходимо е да сте в крак с информационните нужди на Вашата аудитория. С това видео ще разберете кои са основните тенденции в социалните медии през 2020 г .:

  • Все по-нашумяващи платформи (Byte, TikTok, Telegram)
  • Как активистите и медиите могат да използват тези платформи
  • Тенденционни формати (Stories, QuestionPics);
  • Промени в алгоритмите
  • Не-алгоритмични платформи;
  • Полезен софтуер за планиране и управление на социалните медии;
  • Интерактивни формати (създаване на анкети, игри, потоци на живо)

2.Vertical Storytelling: Мислили ли сте някога за Тик Ток като за Ваш нов канал за онлайн комуникация? Ако не, определено трябва да гледате този уебинар! Вертикалният формат не е нещо, което децата използват, от което да се страхувате или да подценявате. Той показва как повечето от нас използват социални медии в днешно време. Възможността да го използвате по интелигентен начин във ваша полза е от решаващо значение за стратегията ви за социални медии.

3. Making Videos that Spread: До 2021 г. 82 на 100 от световния интернет трафик ще бъде видео съдържание. На човешкия мозък са необходими 13 милисекунди, за да обработи изображение - достатъчно време, за да прочете една трета от първата буква в този параграф. И все пак повечето НПО не смятат интернет видеоклиповете като основно средство за разпространение на тяхното съобщение. Вероятно си мислите: „не е толкова просто“. Вече сте направили няколко видеоклипа и сте ги пуснали в YouTube, само за да получите 14 гледания от приятели и семейство. Защо някои видеоклипове превземат интернет, а други изчезват в неизвестност? Не става въпрос за реклама. Това е 100% от съдържанието и начина, по който го структурирате.

Гледайте уебинара и научете:

  • Как да получавате повече гледания;
  • Как да изградите лоялна и подкрепяща аудитория в социалните медии;

4. Digital marketing in a time of fire: Как можем да гарантираме, че нашето онлайн присъствие постига повече от харесвания и последователи? Какво ще кажете за времена на „огън“, когато сме буквално заляти с работа: сроковете и спешни имейли? Как можем да създадем онлайн присъствие, което да доведе до безопасен изход от огъня за нашите последователи, за обществеността? Как можем да създадем доверие и да се уверим, че стратегията ни е ориентирана към потребителя и намеренията?

Във видеото е включено:

  • Опростяване на базата данни и управление на аудиторията с MailChimp
  • Защо проследяването има значение и защо не винаги трябва да е сложно
  • Модел на съдържание на стълб
  • UC & IB - ориентиран към потребителите подход
  • Повишаване на публикациите във Facebook е необходимост или опция
  • Най-добри практики за маркетинг по електронна поща
  • Пускане на онлайн кампании, създаване на пътувания на потребители

Сподели!