Електронна поща със синхронизирани календар и контакти. Възможност за редакция от няколко компютри в реално време. Споделяне на файлове с групи от хора. Сигурност на информацията. Поддръжка 24/7. Това са само част от възможностите, които предлага Office 365 за НПО. Благодарение на него работите по-добре заедно, така че да можете да свършите повече работа – по всяко време и от всяко място. Прочети още тук.
Научи какви са останалите възможности, от които твоята неправителствена организация може да се възползва и как да работиш с тях по време на уебинара „Office 365“. Уебинарът ще се проведе в две части. Първата част ще бъде на 23 май от 15:00 ч., а втората на 30 май от 14:00 ч. Участието в уебинара е безплатно, но изисква предварителна регистрация. Регистрирай се за уебинара тук. Водещ лектор на уебинара ще бъде Светлана Начева, инженер компютърни системи и мрежи. Инж. Начева има богат опит в обучението на възрастни и над 18 години преподавателски стаж по Информационни технологии, дизайн и фотография.
Уебинарът Office 365 се провежда в рамките на инициативата „Технологии за добри каузи“ 2017 на Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и с подкрепата на Майкрософт България. В рамките на инициативата са предвидени обучения за: Power point, Excel и Access. Научи повечетук.